Blogarchief

woensdag 5 december 2012

Wishlist

Yooo,
Het is nu kerst/sinterklaas, en eigenlijk weet ik niet echt wat ik aan mijn ouders moet gaan vragen. Kleding koop ik liever zelf. En veder weet ik niks wat ik aan mijn ouders kan vragen.
Dus de feest dagen worden extra leuk, omdat ik echt niet weet wat ik krijg. 
En ik vindt de feest dagen altijd gezellig, door alle versieringen en samen met je familie<3
Maar toch heb ik een wishlist gemaakt, dit is voor wat ik zelf wil ga kopen of wil hebben. 
Hier is mijn wishlist:

Ik heb al een donkerblauw spijker blouse maar ik wil graag ook een lichte spijker blouse.
Forever 21
Snap Button Western Denim Shirt
€19,75

Ik hou echt van de kleur roze, en ik vind een sweater lekker warm. Vooral voor nu in de Winter.
H&M
Capuchontrui
24,95

Hier heb je het weer roze, ik blijf en vindt het een leuke kleur.
Forever 21
Striped Dropped Shoulder Top
€14,75

Dit t-shirt vind ik echt super cute, een lieve uil. Ik zoek al lang zo'n shirt maar ik kan het nergens vinden. En toen zag ik deze, maar hij stond helaas niet meer tussen de t-shirts. Maar alsnog ik wil hem nog steeds.
wefashion-nl:/Women/TOPS_Cat_Banner_w2.jpg
We
Uil T-shirt

En deze stoere jeans, is super leuk met de uilen t-shirt.
H&M
Skinny Low Jeans
39,95

En aangezien ik veel muziek luister, vind ik een fijne koptelefoon ook fijn. Zo een heb ik al eerder gehad maar is helaas kapot gegaan. Misschien krijg ik er een voor kerst.

Bol.com

Sony MDR-V55 - Koptelefoon - Zwart/Rood
79,99

Ja ik ben echt fan van glee, en wil het liefst alle 3 de seizoenen op DVD. Alleen als ik ze in Nederland wil halen ben ik al gauw 150 euro kwijt. En dat heb ik er niet voor over. Dus ik kijk Glee gewoon nu in het engels. Daarmee bespaar ik niet alleen geld, maar zie ik mijn cijfer lijst ook stijgen. Jaah ik kan straks gewoon als de beste Engels.
hotdvdcollection.com
Glee Seasons 1-3 DVD Box Set
$52.99

En als laatste wil ik een walk-in-closet. Wie wil dat nou niet. Misschien als ik later op mijzelf woont, krijg ik er een.
A01-cyicqaasznb_large

Hoop dat jullie het leuk vonden?! En mijn vraag is: 
Wat zouden jullie graag willen hebben?
Zet het hieronder in de comments.

Xxx Nicole

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Neem ook eens een kijkje op mijn blog!
    www.flavoursx.blogspot.nl

    x

    BeantwoordenVerwijderen