Blogarchief

maandag 3 december 2012

Review l'oreal De volume Million Lashes

Yooo, vandaag ga ik voor jullie de Volume Million Lashes mascara van L’oréal testen. Je hebt er 2 versies De waterproof versie en de Extra Black. Zelf gebruikte ik deze mascara's al lang. Maar toen ging ik een andere mascara gebruiken. Tot mijn mascara laatst op was en me moeder deze voor me had gekocht. Omdat ik geen tijd had.


Ik heb ze zelf alle 2 vroeger gebruikt. De extra black en de waterproof versie er van. De verpakking ziet er mooi uit. Ik vind het alleen jammer dat de verpakking glimmend is, omdat het er dan goedkoper uit ziet.


De waterproof gebruik ik toch het meest. Ik vind het fijn als ik een waterproof mascara op heb, want als het regent en ik na school moet fietsen, heb ik geen zin dat mijn mascara uit loopt. En het is handig als je na het strand gaat.


Deze Extra Black mascara was mijn eerste mascara van L'oreal. Ik vond deze super fijn. Ik gebruikte hem toen ook dagelijks. Tot mijn mascara op was en ik in de winkel naar deze zocht en de waterproof versie vond. Toen ben ik er op over gegaan.

Ik vind het borsteltje erg fijn. Het borsteltje zelf is van kunststof gemaakt, en heeft een bijzondere vorm, en is mooi afgewerkt vooral omdat de haartjes kort en veder uit elkaar staan waardoor er geen klontjes zitten.

 Het resultaat:
 De mascara belooft volume, en dat krijg je dan ook. Je krijgt mooie lange wimpers met krul. Maar je krijgt geen spinnenpoten, en dat vind ik fijn. De waterproof blijft ook zitten als je gaat zwemmen of als je door regen moet fietsen, alleen moet het dan niet super hard regenen. 

Ik vind het een goede en fijne mascara, hij kost 16,99. En hij is gewoon bij de kruidvat of da te koop.
Xxx Nicole
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Heb deze waterproof mascara gisteren gekocht, ben zeer benieuwd...
    Ik gebruik sinds een jaar of 3 mascara van Maybelline, ben zelden echt tevreden geweest van een mascara.
    Momenteel gebruik ik "Volume express - the Falsies" (waterproof) mijn wimpers lijken even kort én klonterig.
    Ik heb op aanraden van een verkoopster dit keer voor l'Oreal Million Lashes gekozen, ik hoop dat de mascara voor minstens voor 50% doet wat hij beloofd, dan ben ik reeds content...
    Jouw wimpers zien er in ieder geval prachtig uit, maar mogelijk heb je van zelf lange wimpers ?

    BeantwoordenVerwijderen