Blogarchief

dinsdag 4 december 2012

Dreams.

Yolo misschien ken je het wel?! You Only Life Once. Iedereen heeft ze wel dromen, of dingen die je graag wilt doen. Ik ook jij ook wij allemaal, we hopen stiekem dat ze uit komen. En dan het liefst zonder er veel voor te doen. Maar iedereen weet het inmiddels wel, als je iets wilt bereiken zul je er hard voor moeten werken. 

Iedereen heeft verschillende dromen het kan van alles zijn, van een bekende ster worden tot gelukkig worden. Of het een grote of een kleine droom is maak niks uit, want je kan er vandaag al mee beginnen.

Hier krijg je een paar van mijn dromen: 
1. Reizen.

 Ja een reis om de wereld heen. Naar alle grote plaatsen die ik ken. Zoals, New York, Parijs, Londen en Milaan. Ik wil er allemaal zijn geweest. Als ik reis, geef het mij een gevoel dat ik vrij ben en dat ik heb geleefd. En nu al als ik op vakantie ga heb ik al zo'n gevoel.
2. Foto's maken.
 Ik wil veel foto's maken en veel avonturen beleven, om later aan mijn kinder te laten zien en te vertellen. Maar het belangrijkste om het later weer te herbeleven als je oud bent.
 3. Blog starten.
 Een succesvolle blog starten. Bijdeze is deze al half uit gekomen. Nu nog succesvol en mijn eerste droom is uitgekomen. Een blog die iedereen graag leest. En er inspiratie uithaalt.
4. Ontwikkelingshulp.

 Later wil ik ook arme mensen in derde wereld landen gaan helpen. Ik weet niet waarom, maar het is iets wat van mij zelf moet. En dan wil ik een school bouwen of helpen les te geven aan de kinderen daar.
5 .  Avonturen

Ik wil later kunnen vertellen dat ik heb gebungeejumping, gesurfd, in een luchtballon ben geweest en nog meer van dat soort heb gedaan. In ieder geval niet dat ik een saai leven heb gehad. En dat ik al mijn angsten heb overwonnen.

Ik hoop dat ze uitkomen, en ik ga het ook zeker proberen.

 Ik hoop dat jullie het inspirerend vonden en dat jullie ook je dromen gaan na leven.
Welke droom hebben jullie? Zet het bij de reacties.

   Xxx Nicole
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten