Blogarchief

donderdag 6 december 2012

TAG : Would You Rather.


Yoooo,
Vandaag heb ik voor jullie een TAG, Would you rather. En voor degene die niet zo goed zijn in engels zou je liever. Deze TAG gaat over wat je liever wel zou willen of niet zou willen. 
Veel lees plezier.

1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws? 
Liever doe ik al mijn paletten en oogschaduws weg, ik draag altijd mascara en eyeliner als ik de deur uit ga. En soms oogschaduw, maar dat is meestal bij speciale gelegenheden.  

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? 
Nooit meer laten knippen, mijn haar is heilig. Ik heb het 1 keer kort gehad, en vond het echt niet leuk staan. En anders kan ik het nog altijd zelf proberen te knippen. Al word dat denk ik niet zo groot succes.

3. Zou je liever een peache of een roze blush willen? -
Een roze blush, ik vind dat meer bij mijn stijl passen. En ik hou gewoon van roze. De afgelopen jaar is mijn liefde voor de kleur roze enorm gegroeid.

4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen? 
Ik denk aan kleding, ik hou ervan om me altijd goed te kleden. Natuurlijk heb ik soms een dagje dat ik denk "how cares" en dan doe ik een lekkere warme trui aan met een spijkerbroek, lekker makkelijk. 

5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick? 
Lipstick als eyeliner, leuk voor een meiden avondje. Kan je super hard lachen. En eyeliner voor je lippen lijkt me echt niks.

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?
Liever bij de Sephora, je hebt daar veel meer merken. En een uitgebreider accortiment.

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur? 
Ik denk één lip kleur, één oogschaduw lijkt me echt super saai. Kan je nooit meer mooie looks maken met verschillende kleuren. 

8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer? 
Winter kleding in de zomer. Ik heb het in de winter al koud als ik een trui aan heb. En dan moet ik het me niet voorstellen om in een korte broek te lopen. Brrrr... echt niet!

9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen? 
Lichte is minder opvallend en dat kan je meer combineren met kleren.

10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen?
Mijn favoriete lipkleur.  Ik ben echt verslaafd aan één kleur oogschaduw, en dat is bruin. Mooi neutraal, en daar kan je heel veel kanten mee op.

11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken? 
Nooit meer lipgloss, nagellak draag ik nu niet veel. Maar dat komt omdat ik net een nieuwe baan heb, als vakkenvuller, en daar gaan je nagels wel van kapot. Dus ik gebruik nu een nagelverharder, tot mijn nagels weer sterker zijn. En dan ga ik weer veel nagellak dragen.

12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren? 
Elke dag moeten epileren. Mijn moeder tekent haar wenkbrauwen elke dag bij, en als we soms samen in de stad lopen, zegt ze ook dat ze het lastig vind om precies de goede kleur te vinden.

13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak? - Al mijn nagellak. Ik ga nooit de deur uit zonder mascara en eyeliner. Dus dat betekend dan dat ik nooit meer de deur uit zou gaan. Grapje, nee ik zou echt niet zonder make-up kunnen.

Mijn vraag aan jullie,
Waar zouden jullie niet zonder kunnen?
Dat kan van alles zijn: familie, vrienden of make-up.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot volgende keer.

Xxx Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten