Blogarchief

zondag 2 december 2012

5 things that make me happy.

Iedereen heeft wel dingen waar je vrolijk van wordt.
En nu het donkerde buiten word, zit je toch vaak binnen. En heb je soms ook sneller een baal dag. Maar door iets te doen of te zien kan je weer vrolijk worden.
Het kunnen hele kleine dingen zijn, zoals mooie herinneringen, leuke foto's of muziek.
Hier zijn een 5 dingen waar ik vrolijk van word.




1. Music.
Iedereen word wel vrolijk van muziek. Zo kwam ik laatst dit liedje tegen. Ik werd echt super druk toen ik dit liedje hoorde, en nu luister ik dit liedje iedere keer als ik een beetje down ben. Natuurlijk zijn er nog veel meer liedjes waar ik vrolijk van word, maar bij dit liedje is het juist dat je er lekker op kan dansen en gek doen. 

2. Animals.
Dat komt denk bij mij vooral omdat ik van dieren hou. En zelf ook twee katten heb. Als ik dan alleen ben in mijn kamer, en mijn kat komt dan bij mij. Dan voel ik me gelijk een stuk vrolijker. En ik heb ook het gevoel dat ik een speciale band met mijn kat heb. 

3. Cute Pictures.
Dit kan van alles zijn, maar het is iets in me waardoor ik er naar moet kijken. En ik vind het dan echt te schattig. Zoals deze foto.

4. Adventure.
Plekken ontdekken, misschien ver weg of dichtbij. Maar bij mij gaat het er juist om dat je er anders naar kijkt. Voorbeeld bomen bij je in de buurt, en dat vind je misschien wel heel saai. Maar als het winter is, ligt er misschien wel een mooi pak sneeuw op. Waardoor het toch net anders lijkt.
En vergeet dan natuurlijk er geen foto van te maken.

5. Taking pictures.
Maak foto's van alles en iedereen, zo blijf je verleden altijd bij je. Je mooie momenten maar ook je minder mooie momenten, en daar kan je misschien nog iets van leren. Want toen ik een jaar of 10 was, is mijn opa dood gegaan, ik heb niet super veel foto's van hem en dat vind ik echt jammer. Hier heb ik ook van geleerd. Want je heb wel een herinnering, maar na de jaren vergaan, vervaagt de herinnering ook. En dat is echt zonde.

Ik hoop dat jullie het een leuke en inspirerende artikel vonden.
En mijn vraag aan jullie is:
Waar worden jullie vrolijk van?
Zet het hieronder in de comments.

Xxx Nicole
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten