Blogarchief

zaterdag 1 december 2012

First one.

Yoooo, ik ben Nicole. Ik ben een meisje, die houdt van praten en druk zijn. Natuurlijk heb ik ook hobby's en dromen.(duhhh... zoals iedereen) En dit is daar een van, een blog schrijven. Na twijfels ben ik toch maar begonnen om een blog te maken. En hier is ie. Ik maak een blog over lifestyle omdat ik dan over allerlei dingen kan schrijven over het dagelijks leven. Van Beauty tot Fashion, en van innerlijk tot uiterlijk. Van serieuze zaken en onzin dingen. En ja daar ben ik best wel goed in.



Veder heb ik nog veel meer hobby's zoals; Volleybal, Shoppen, gezellig wat met vriendinnen doen en nog veel meer. Ik reis graag en wil later ook de wereld verkennen.


Zelf zit ik dit jaar in 4 Havo, Dus ik heb nog 2 jaar tijd om te beslissen wat ik wil, misschien ga ik daarna een wereldreis maken. Maar dat weet ik ook nog niet. 


Ik hoop dat jullie deze blog leuk gaan vinden, en dat jullie er net zo veel plezier aan beleven als ik.

Xxx Nicole
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten